English

توجه به معیشت رانندگان خودروهای انتقال اموات لازم است

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: توجه به معیشت رانندگان خودروهای انتقال اموات لازم است.

توجه به معیشت رانندگان خودروهای انتقال اموات لازم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان در بیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر در خصوص اعتراض فرمانداری بر تعرفه بها و عوارض سال ۱۴۰۱ سازمان مدیریت بر پسماند شهرداری قم و تعرفه بهای و عوارض خدمات سال ۱۴۰۱ سازمان آرامستان‌ها اظهار داشت: پسماندهای پزشکی جزو پسماندهای ویژه بوده و طبق قانون مدیریت پسماند، مدیریت آن بر عهده تولیدکننده است و شهرداری مسئولیتی ندارد.

وی در مورد اعتراض فرمانداری در خصوص تعرفه بهای و عوارض سال ۱۴۰۱ سازمان مدیریت بر پسماند شهرداری قم توضیح داد و افزود: در خصوص بر این اعتراض دو موضوع جمع‌آوری و امحای پسماند مطرح بوده و مبلغ اولیه آن به علت راه‌اندازی دستگاه امحا و برای تشویق این صنف بر جداسازی پسماندهای پزشکی بر عادی پایین در نظر گرفته‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: این تعرفه بهای مشخص‌شده نیز بر اساس قیمت تمام‌شده است و در اصلاح این لایحه قرار برافزایش پلکانی این تعرفه بها است ولی قطعاً در سال آینده برای رسیدن به قیمت تمام‌شده یک افزایش بهای حدود ۵۰ درصدی خواهیم داشت.

وی در خصوص اعتراض فرماندار قم به تعرفه بهای و عوارض خدمات سال ۱۴۰۱ سازمان آرامستان‌ها نیز بیان کرد: برای به خدمت گرفتن آمبولانس بهشت معصومه (س) دو بار مناقصه برگزار شد اما به علت پایین بودن نرخ تعرفه هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان آرامستان‌ها نشده است.

ذاکریان امکان اعتراض رانندگان آمبولانس‌های بهشت معصومه (س) را مطرح و خاطرنشان کرد: باید بپذیریم مبالغ اعلام‌شده بسیار پایین بوده و در صورت عدم همکاری بخش خصوصی کار زمین خواهد ماند.

وی در پایان در حمایت از رانندگان آمبولانس‌های بهشت معصومه (س) گفت: خودروی این افراد اختصاصی برای انتقال اموات بوده و معیشت خانواده این افراد به این بهای این خدمات وابسته است و ما اصرار بر این افزایش تعرفه بها در سال ۱۴۰۱ داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه