English

طی آئینی با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

تجلیل از مددجویان سرآمد بهزیستی اردبیل در حوزه هنرهای تجسمی

جمعی از توانخواهان و مددجویان بهزیستی اردبیل که در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی صاحب عناوین بین المللی، ملی و استانی هستند، طی آئینی با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

تجلیل از مددجویان سرآمد بهزیستی اردبیل در حوزه هنرهای تجسمی
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، استاندار اردبیل در آئین تجلیل از توانخواهان فعال هنرهای تجسمی در اداره کل بهزیستی این استان گفت: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توانخواهان نمی‌شود و برخی از جامعه هدف در سطح بین المللی و ملی می‌درخشند و انگیزه و اراده محکم این عزیزان شایسته تقدیر است.

سید حامد عاملی افزود: رسالت مسئولان در قبال توانخواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آنهاست و تلاش اداره کل بهزیستی استان در این راستا در مقایسه با گذشته، چند برابر شده و چشمگیر است.

سهم مددجویان بهزیستی اردبیل در نهضت ملی مسکن لحاظ شود

وی با بیان اینکه پردیس توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان اردبیل در حال تکمیل است، ادامه داد: هزینه شدن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی در اسفند ماه سال گذشته نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است و با توجه به اینکه اردبیل در پیشبرد نهضت ملی مسکن، رتبه سوم کشور را دارد، سهم مددجویان بهزیستی و خانه‌دار شدن آنها در این پروژه بزرگ باید لحاظ شود.

استاندار اردبیل امید را مهمترین برداشت و شاخص آثار هنری توانخواهان بهزیستی این استان ذکر کرد و افزود: این واقعیت، نشانگر اندیشه و همت بزرگ مددجویان است.

تعریف هفت گام برای تکمیل زنجیره خدمات بهزیستی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم در این آئین گفت: پیرو راهبرد تکمیل زنجیره توسعه استان از سوی استانداری اردبیل در اداره کل بهزیستی نیز هفت گام برای تکمیل زنجیره خدمات تعریف شده است که در حال اجرا و تکمیل است.

حامد رضایی اضافه کرد: این هفت گام شامل توسعه زیرساخت‌ها، اشتغال و مسکن، توسعه خدمات، تقویت و تامین نیروی انسانی، توسعه و تقویت انجمن‌های خیریه و مشاوره، افزایش مشارکت‌های اجتماعی، افزایش سرانه پوشش بیمه و تجلیل از مددجویان سرآمد و مفاخر است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در توسعه زیرساخت‌ها ۲ مرکز تامین و توسعه راه اندازی و ۲۴ مجموعه توانبخشی به توان بهزیستی افزایش یافته، در حوزه اشتغال و مسکن ۱۰۷ درصد برنامه اشتغال محقق شده، در حوزه خدمات رسانی به صفر شدن پشت نوبت تقاضای مستمری رسیده ایم، در موضوع مسکن به خانه دار شدن بیش از ۷۰ درصد زنان سرپرست خانوار نایل شده ایم، در بحث نیروی انسانی به جوانگرایی و توانمندسازی مدیران اقدام شده و در حوزه مشارکت‌های اجتماعی میزان جذب مشارکت‌های مردمی ۱۲ برابر شده است.

وی افزود: امروز در عملیاتی نمودن گام هفتم برنامه تکمیل زنجیره خدمات بهزیستی استان اردبیل، شاهد برپایی آئین تجلیل از توانخواهان و مددجویان برتر و سرآمد هنرهای تجسمی هستیم و امیدواریم روز به روز بر بالندگی بیشتر این خوبان افزوده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه