English

بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر آیت‌الله سیدحسن عاملی؛

مراسم عید فطر در مصلای اردبیل برگزار می‌شود

روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل از برگزاری مراسم عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر خبر داد.

مراسم عید فطر در مصلای اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، روابط عمومی دفتر آیت‌الله سیدحسن عاملی روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه عید سعید فطر امسال فردا چهارشنبه در مصلای امام خمینی (ره) اردبیل برگزار خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه ، برنامه شامل اقامه نماز صبح ساعت پنج از سوی امام‌ جمعه اردبیل در محل مصلا و قرائت دعای ندبه در ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح است.

همچنین اقامه نماز عید فطر در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح، پس از طلوع آفتاب و ایراد خطبه نماز عید از سوی آیت‌الله عاملی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت عید سعید فطر است.

روابط عمومی شهرداری اردبیل نیز در همین راستا به نقل از رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اردبیل، از آمادگی اتوبوسرانی برای خدمت‌رسانی رایگان به نمازگزاران عید سعید فطر در این شهر خبر داد.

عاطف محمدنژاد در این زمینه اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل بنا به دستور شهردار تمهیدات لازم برای ارائه خدمات رایگان حمل و نقلی به شهروندان از نقاط مختلف شهر به محل مصلا را در نظر گرفته است و ناوگان اتوبوسرانی با آمادگی کامل در خدمت نمازگزاران خواهد بود.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات حمل و نقل بهینه به نمازگزاران عید فطر اتوبوس‌های درون شهری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از ساعت پنج بامداد چهارشنبه در مسیرهای میراشرف، اندیشه، سینا، کارشناسان، بعثت، کلخوران، گلمغان، بهشت زهرا، مهرآباد، خاتم‌النبیین و جام جم ارائه خدمات خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اردبیل همچنین بیان کرد: تعداد چهار دستگاه ون تاکسی این سازمان نیز آماده ارائه خدمات به نمازگزاران سالمند در مسیرهای پیرعبدالملک، میدان امام حسین، چهارراه امام خمینی و عالی قاپو به سمت مصلای اردبیل خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه