English

همزمان با سراسر کشور؛

مردم اردبیل برای ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و روزه دار اردبیل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه به خیابان‌ها آمدند.

مردم اردبیل برای ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، همزمان با مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سراسر نقاط کشور و ملت‌های آزاده جهان مردم ولایی و روزه دار اردبیل در خیابانها م مسیرهای تعیین شده حضور یافتند تا ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و قدرتهای استکباری و سکوت و بی عملی کشورهای اسلامی را محکوم کنند.

راهپیمایی روز قدس امسال از این جهت حائز اهمیت است که حدود ۶ ماه است رژیم صهیونیستی از زمین و هوا مردم مظلوم غزه را تحت محاصره و انواع حملات قرار داده است به طوری طی این مدت بیش از ۳۳ هزار نفر اعم از زن و مرد و کودک به شهادت رسیده اند، بیش از ۷۰ هزار نفر مجروح شده اند و غزه تبدیل به تلی از خاک شده است.

این در حالی است که این جنایت‌ها با سکوت توام با رضایت قدرتهای استکباری انجام می‌شود و این قدرتها از سازوکارهای پیش بینی شده در نهادهایی مانند شورای امنیت استفاده نمی‌کنند و این رژیم همانند گذشته هیچ اعتنایی به قطعنامه های توخالی شورای امنیت نمی‌کند.

رژیم صهیونیستی طی این ۶ ماه غزه را تحت محاصره شدید قرار داده و از گرسنه نگه داشتن مردم غزه به عنوان یک ابزار و سلاح استفاده می‌کند.

از سوی دیگر این رژیم منحوس ابتدایی ترین و بدیهی ترین قواعد حقوق بشری از جمله حقوق بشر دوستانه را هم در این حملات رعایت نمی‌کند به طوری که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه مانند بیمارستان شفا صحنه فجیع‌ترین جنایات این رژیم در این مدت بوده است با وجود جنایت‌های بی رحمانه و استفاده از انواع تسلیحات پیشرفته این رژیم نتوانسته است به اهداف اعلامی خود دست یابد.

به همین مناسبت مردم شهرها و روستاهای اردبیل در مسیرهای اعلام شده حاضر شده‌اند تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و لزوم توقف جنایت‌های غیر انسانی صهیونیست‌ها فریاد بزنند.

راهپیمایی مردم مؤمن و ولایتمدار اردبیل از میدان شریعتی با شعارهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری شروع شده و اقشار مختلف مردم با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به سمت میدان مصلی حرکت کرده حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این این مراسم‌ به سمت میعادگاه‌ نماز جمعه (مصلی نماز جمعه اردبیل) حرکت کرده و در طول مسیر بانگ‌ "الله اکبر خامنه ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است" ، "ای دول اسلامی اتحاد اتحاد" و "حسین حسیندی غزه کرب و بلادی غزه" سر داده و حمایت خود را جبهه مقاومت و مردم غزه اعلام کردند.

حضور زنان با کودکان خود، حضور خانوادگی و شرکت نوجوانان و جوانان با شور و شعور خاص از جمله جلو ه های خاص راهپیمایی روز قدس در اردبیل می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه