English

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل:

تردد در جاده‌ها تنها با زنجیرچرخ جریان دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اعلام کرد: با وجود بارش برف و کولاک شدید، به جز جاده پونل به خلخال، تمامی راه‌های اصلی این استان باز است ولی تردد در آنها تنها با زنجیرچرخ جریان دارد.

 تردد در جاده‌ها تنها با زنجیرچرخ جریان دارد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مهدی خدمتی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی ستاد مدیریت بحران استان برای بازگشایی جاده‌های اصلی گفت: هم‌اکنون بارش برف در همه جاده‌های استان جریان دارد و به علت کولاک شدید، تردد در برخی مسیرهای جاده‌ای به صورت مقطعی متوقف شده و پس از برفروبی توسط راهداران ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بازگشایی و مسدود شدن مکرر جاده‌های استان به علت کولاک شدید، به شهروندان توصیه کرد که از تردد در جاده‌های استان اردبیل خودداری کرده و در صورت ضرورت خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل همچنین افزود: به علت بارش سنگین برف و وقوع کولاک شدید تعدادی از راه‌های روستایی استان مسدود شده ولی هنوز آمار دقیقی از آنها در دست نیست و تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی هم ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در استان اردبیل به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی ، پیش‌بینی کرد که احتمال مسدود شدن برخی راه‌های روستایی و فرعی این استان در ساعات آینده به علت وقوع کولاک و باد شدید وجود دارد.

خدمتی اضافه کرد: شرایط بحرانی بارش سنگین برف در استان رفع نشده و به همین علت شهروندان از تردد غیرضروری در معابر و به خصوص در جاده‌ها پرهیز کنند و از اهالی انتظار می‌رود اجازه دهند تا شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برفروبی و پاکسازی جاده‌ها و معابر اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی وقوع کولاک در مناطق کوهستانی استان اردبیل بر اساس گزارش هواشناسی گفت: به‌رغم شدت بارش برف ، کولاک و یخبندان کار خدمات‌رسانی به مردم و در راه‌ماندگان و بازگشایی مسیرهای تردد مردم به صورت مستمر در همه مسیرها و جاده‌های اصلی استان جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل همچنین از آمادگی عوامل امدادی برای اسکان احتمالی و اضطراری در راه ماندگان مسیرهای جاده‌ای استان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه