English

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل:

میزان تشکیل پرونده‌ها در مجموعه قضایی در شان مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: میزان تشکیل پرونده‌ها در مجموعه قضایی در خصوص برخی آسیب‌های اجتماعی در شان مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

میزان تشکیل پرونده‌ها در مجموعه قضایی در شان مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در همایش توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی این استان خواست تا در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی به جد وارد عمل شوند.

حجت الاسلام کثیرلو میزان تشکیل پرونده‌ها در مجموعه قضایی در خصوص برخی آسیب‌های اجتماعی در شان مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

وی افزود: باید نهادهای فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط، اقدام‌ها و برنامه‌های تاثیرگذاری در بحث مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اختلاف‌های خانوادگی و طلاق داشته باشند و بیش از پیش در این زمینه فعال شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های کارکنان توسعه حل اختلاف برای ترویج صلح و سازش، اظهار کرد: میزان مختومه شدن پرونده‌ها با صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی به توسعه حل اختلاف استان، نشان می‌دهد که این خانواده بزرگ نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای در برقراری و ترویج صلح و سازش بین شهروندان دارد.

وی همچنین اقدام‌های شاخص واحدهای مصالحه استان برای گرفتن رضایت از اولیای دم در پرونده‌های قصاص را نشان دهنده عملکرد قابل تحسین مسئولان و کارکنان توسعه حل اختلاف اردبیل عنوان کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو در ادامه نیز لزوم توجه بیشتر و تقویت تکریم ارباب رجوع ، ارائه خدمت صادقانه بر مدار قانون و استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین در راستای سرعت‌بخشی و تسهیل رسیدگی به امور مردم را مورد تاکید قرار داد.

تعدادی از قاضی‌ها و کارکنان نمونه توسعه حل اختلاف استان در پایان این همایش که به‌مناسبت سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف با حضور جمعی از مسئولان قضایی، اعضا و دبیران توسعه حل اختلاف اردبیل برگزار شد، با اهدای لوحی تقدیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه