English

رییس سازمان بازرسی کل کشور از ستاد ملی خدمات یکپارچه هلال احمر بازدید کرد

رییس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در جریان ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران نوروزی قرار گرفت.

رییس سازمان بازرسی کل کشور از ستاد ملی خدمات یکپارچه هلال احمر بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، ذبیح الله خدائیان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اطلاع از وضعیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی حضور یافت.

وی بیان کرد: زحمات جمعیت هلال احمر و نیروهای این مجموعه از کسی پوشیده نیست و سازمانی نیست که نیاز به معرفی داشته باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اقدامات ارزشمند نیروهای جمعیت هلال احمر گفت: در ایام تعطیل مانند نوروز نیروهای هلال احمر آماده باش هستند و از آسایش خانواده خود گذر می‌کنند تا آسایش را برای دیگران به ارمغان بیاورند و به طور حتم زحمات این عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ است.

خدائیان با اشاره به برخی از اقدامات مؤثر جمعیت هلال احمر طی چند مدت اخیر از این مجموعه تقدیر و تشکر کرد و گفت: طی چند مدت اخیر هم به کارها در این مجموعه سرعت داده شده و هم کیفیت کارها ارتقا یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع نوسازی ناوگان‌های این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: مسائل و مشکلات برای این امر در حال رفع است و به طور حتم با این اقدام تحول زیادی در حوزه خدمات رسانی ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آمادگی این سازمان برای کمک به جمعیت هلال احمر خبر داد و تاکید کرد: به طور حتم هم در مرکز و هم در استان‌ها این آمادگی برای کمک به جمعیت هلال احمر وجود دارد.

در جریان این دیدار پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور گزارشی از فعالیت ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ارائه داد.

در ادامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به صورت برخط با برخی از ائمه جماعات، استانداران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رؤسای هلال احمر و برخی از استان‌ها از جمله خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، در ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و موضوعات قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه