English

وزیر کشور در جمع استانداران:

آمار بالای تلفات جاده‌ای کشور قابل قبول نیست/هلال احمر و اورژانس نوروز امسال در آماده باش باشند

وزیر کشور با تاکید بر لزوم کاهش آمار تصادفات رانندگی از ارائه تذکرات و پیشنهادات لازم به استانداران در این حوزه خبر داد.

آمار بالای تلفات جاده‌ای کشور قابل قبول نیست/هلال احمر و اورژانس نوروز امسال در آماده باش باشند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی در حاشیه برگزاری نشست استانداران که با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: سفرهای نوروزی یکی از اتفاقات خوش است که مردم در انتهای سال برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی می‌کنند و به تبع آن دستگاه‌های مختلف ذیربط نیز در این امر برنامه ریزی‌هایی خواهند داشت تا سفر خوبی برای شهروندان رقم بخورد.

وی افزود: در جلسه امروز با استانداران که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد موضوع تصادفات و حوادث جاده‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت متاسفانه به دلایل مختلف آمار تلفات جاده‌ای که داریم خوشایند و مورد قبول نیست و باید کاهش پیدا کند.

وزیر کشور ادامه داد: بی تردید برای داشتن سفرهایی خوب این موضوع در کمیسیون ایمنی وزارت راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تبع آن امروز جلسه مشترکی با استانداران برگزار شد تا علاوه بر مرور آمارها و توجه به آنها پیشنهادات لازم ارائه شود و اقداماتی که در حوزه پلیس راهور و همچنین ایجاد آمادگی در نیروهای هلال احمر و اورژانس نیاز است فراهم شود. تذکرات اساسی و توجهات لازم در این حوزه داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه