English

مدیرعامل موسسه زیبایی یوتوپیا در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

سالن های زیبایی مجوز انجام کارهای تزریقی را ندارند

مدیرعامل موسسه زیبایی یوتوپیا گفت: در جواز کسب سالن های زیبایی اجازه انجام کارهای تزریقی داده نشده است.

سالن های زیبایی مجوز انجام کارهای تزریقی را ندارند

امید سرافراز مدیرعامل موسسه زیبایی یوتوپیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج با بیان اینکه فعالیت های زیبایی یک صنعت است، اظهار داشت: اقتصاد همیشه در صنعت نقش مهمی دارد که برای این فعالیت های اقتصادی نقش مارکتینگ و تبلیغی یکی از اصلی ترین ارکان آن است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از کارهایی که سبب موفقیت یک مجموعه زیبایی می شود ارائه خدمات خوب  و وایرال کردن سطح رضایت مندی مردم است، افزود: ما تنها بدنبال این نیستیم که خدمات انجام داده و وجهی دریافت کنیم بلکه بدنبال این هستیم فرد پس از دریافت خدمات رضایت از کار داشته باشد.

سرافراز با عنوان اینکه ما در تلاش هستیم که بتوانیم خدمات خاص ارائه دهیم، گفت: با انجام اینکار رقبا نیز تلاش می کنند خود را همپای ما برسانند و بدنبال مزیت رقابتی باشند.

مدیرعامل موسسه زیبایی یوتوپیا خاطر نشان کرد: در گام نخست مجموعه ما اقدام به راه اندازی کلینیک خود در فضای تجاری علیرغم بسیاری از کلینیک ها که در مکان های مسکونی هستند کرده است.

وی  در خصوص کارهایی که باید در این حوزه زیربنایی صورت گیرد، بیان کرد: در ابتدا باید افراد نا بلدی که در حال حاضر مشغول فعالیت در این حوزه هستند و آسیب جدی به سلامتی مراجعه کنندگان می زنند از این حوزه کاری خارج شوند.

سرافراز با اشاره به اینکه آرایشگاه های زیبایی محترم هستند اما باید در حیطه کاری خود فعالیت کنند، اظهار کرد: از خدمات زیبایی  که توسط متخصصان و پزشکان انجام نمی شود نمیتوان انتظار کیفیت داشت.

مدیرعامل موسسه زیبایی یوتوپیا با عنوان اینکه در جواز کسب آرایشگاه های زیبایی اجازه کار و فعالیت های تزریقی و زیبایی داده نشده است، گفت: علیرغم نظارت در این زمینه اما به دلیل سیستم عریض و طویلی که برای اینکار نیاز است تا کنون به درستی محقق نشده است.

وی با بیان اینکه دومین و ساده ترین کار در این زمینه فرهنگ سازی است، افزود: مخاطبان، خود باید متوجه شوند که به مکان هایی که مجوز انجام این فعالیت را ندارند، مراجعه نکنند.

سرافراز با اشاره به اینکه رسانه ها نقش تعیین کننده ای در این راستا دارند، اظهار داشت:  رسانه ها  می توانند با خبر و اطلاع رسانی از مجموعه هایی که مجاز به این فعالیت ها نیستند مانع مراجعه مردم به این مراکز شوند.

مدیرعامل موسسه زیبایی یوتوپیا در پاسخ به این سوال که برخی برای پرداخت هزینه کمتر به آرایشگاه  ها مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: ارزان بودن برخی خدمات به معنی کاهش در دریافت دستمزد نیست، برخی مواقع بدلیل استفاده از محصول غیر اصل و با کیفیت پایین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه