English

آیا نرده شیشه ای پله گرد انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی است؟

اجرای نرده شیشه ای پله گرد یک جلوه خاصی به دکوراسیون فضای مورد نظر می دهد زیرا که این نوع پله ها بیشتر در ویلاهای لوکس، هتل ها و تالارهای پذیرایی ساخته می شوند.

آیا نرده شیشه ای پله گرد انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی است؟

به گزارش خبرگزاری موج، نرده شیشه ای پله گرد به دلیل پیچیدگی در ساخت و اجرایی که دارد در مقایسه با بقیه پله ها جذاب تر می باشد و به نسبت قیمت بالاتری نیز دارد زیرا ساخت و تولید شیشه های که از قوسی زیادی برخوردار هستند باعث افزایش قیمت در آن ها می شود. نصب نرده شیشه ای پله گرد به دو روش اجرا می شود، نصب به شکل فیکس پوینت کنار کف پله و شاسی پله گرد و نصب از طریق یو چنل روی شاسی پله پیچ.
نرده شیشه ای پله گرد با سیستم یوچنل به این صورت است که ابتدا شیشه ای که داخل یوچنل قرار گرفته، محکم می شود و بعد از آن مراحل بعدی کار انجام می گردد. به همین دلیل است که نصب راحت تری نسبت به روش فیکس پوینت دارد. تنظیم ارتفاع نرده شیشه ای پله گرد راحت تر است و کار تمام شده زیباتر خواهد شد چرا که نصب نرده شیشه ای پله گرد یا پله پیچ به فضای داخلی شما نمای زیبا و لاکچری می دهد.
اجرای نرده شیشه ای پله گرد یک جلوه خاصی به دکوراسیون فضای مورد نظر می دهد زیرا این نوع پله ها بیشتر در ویلاهای لوکس، هتل ها و تالارهای پذیرایی ساخته می شوند. نکته ای که باید در هنگام اجرای نرده شیشه ای پله گرد در زمان ساخت ساختمان در نظر گرفت این است که در مرحله اول اسکلت ساختمان باید نوع پله گرد و نرده شیشه ای را مشخص کرد، چرا که گاهی در اجرای هندریا شیشه ای نیاز به یک سری شیار در سازه وجود دارد که این امر بعد از سفت کاری امکان پذیر نخواهد بود و شما مجبور به تغییر نوع نرده شیشه ای خواهید شد. برای انتخاب کف پله گرد می توان از شیشه، چوب و سنک استفاده کرد، اکثر معماران رادان گلس برای هماهنگی بیشتر کار از شیشه سکوریت برای کف پله ها استفاده می کنند تا در کنار نرده های شیشه ای یک نمای فوق العاده به فضا بدهد.

 

نرده شیشه ای پله گرد

راه پله ای شیک و مدرن با نرده شیشه ای پله گرد

راه پله های شیشه ای شیک و مدرن یک گزینه منحصر به فرد برای مشتریانی است که به دنبال ظاهری امروزی و چشم نواز هستند. راه پله های شیشه ای گرد، همراه با نرده شیشه ای، گزینه های بی حد و حصر طراحی را ارائه می دهند و شرکت رادان گلس به شما بهترین کیفیت و طرح پله گرد شیشه ای را ارائه می دهد. این تیم متخصص متعهد است سبک شخصی شما را به نمایش بگذارد و در تمام مراحل طراحی و ساخت با هر مشتری هماهنگی لازم را برای ساخت بهترین نرده شیشه ای انجام دهد.


ایا نرده های شیشه ای پله گرد ایمن هستند؟

این نوع از نرده ها به صورت استاندارد ساخته می شود و فوق العاده ایمن هستند. ضخامت یکی دیگر از عوامل مهم است. به همین دلیل است که مقررات ساختمانی به وضوح مشخص می کند که چه چیزی برای استفاده در نرده های ساختمانی مناسب است و چه چیزی مناسب نیست.
آخرین مزیت ایمنی بزرگ نرده های شیشه ای این است که آنها بسیار دوست دار کودک هستند. نرده‌ها و نرده‌های چوبی یا فلزی با لت‌ها و شکاف‌هایی طراحی شده‌اند تا از نظر بصری زیاد جلوه کنند. این یک خطر بزرگ برای انگشتان کوچک یا اندام های مشتاق ایجاد می کند. نرده‌های شیشه‌ای را می‌توان با شکاف‌های بسیار کوچکی طراحی کرد که قسمت‌های مینیاتوری بدن نتوانند از آن سر بخورند یا در آن گیر کنند.
استفاده از نرده ی شیشه ای در صنعت ساختمان امروزی به دلیل زیبایی و همچنین مرتفع کردن مشکلات نرده های فلزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.در گذشته شکل و جنس نرده ها طوری بود که معایب زیادی را با خود به همراه داشت اما استفاده از نرده شیشه در معماری امروزی توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های قدیمی باشد چرا که علاوه بر زیبایی ، امنیت بالا و قیمت مقرون و به صرفه هستند.

 

آیا نرده شیشه ای پله گرد ایمن هستند؟

انتخاب نرده شیشه ای پله گرد برای دکوراسیون شما

نرده شیشه ای در دکوراسیون داخلی می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. اگر نرده‌ها را به‌ درستی انتخاب نکنید، ممکن است آرامش فضای خانه به هم بخورد و تعادل بصری حاکم بر فضا دچار تناقض شود. اگر در حال بازسازی خانه خود هستید؛ در قسمت راه پله، به نرده‌ها توجه بیشتری کنید و با انتخاب درست، یک نرده راه پله مدرن و متناسب با فضای داخلی خانه را انتخاب و نصب کنید.
نرده ها نیز مانند سایر متریال های استفاده شده در فضای خانه دارای اهمیت بالایی هستند.

 

قیمت نرده شیشه ای پله گرد

قیمت نرده شیشه ای پله گرد نسبت به سایر نرده ها بالاتر است، شیشه مورد استفاده شده در این نرده ها برای دوام و استحکام بیشتر از نوع سکوریت و لمینت می باشد و قیمت هندریل شیشه ای به میزان متراژ و ضخامت شیشه ی استفاده شده بستگی دارد و اگر این شیشه ها منحنی و قوس بیشتری داشته باشد قطعا در قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت، همچنین در هنگام نصب شیشه سکوریت خم، قرار دادن شیشه های منحنی در یک راستا نیاز به محاسبات پیچیده و اندازه گیری دقیق دارد، که این امر نیاز به متخصصانی ماهر و داشتن دستگاه های پیشرفته در این زمینه دارد، کوچیکترین اشتباه در چنین پروژهایی باعث خرابی در کل کار می شود.
لذا تمامی شرکت های موجود در این حوزه تمایلی به اجرای پروژه های با نرده شیشه ای پله گرد را ندارند و حاضر به انجام چنین ریسکی نیستند پس برای داشتن یک نرده شیشه ای پله گرد باید کار خود را به شرکت رادان گلس بسپاید که در این زمینه آزمون و خطا خود را در این زمینه پس داده اند.
شرکت رادان گلس یکی از برند های معتبر در زمینه تولید انواع نرده ها شیشه ای پله گرد از نوع شیبدار و منحنی می باشد. می توانید با مشاهده پروژه ها از نمونه کارهای اجرا شده توسط این شرکت دیدن کنید.
جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با مشاوران این شرکت تماس بگیرید.

 

قیمت نرده شیشه ای پله گرد

انتخاب یک تیم متخصص برای طراحی و اجرای نرده شیشه ای

برای شروع شما می توانید با شرکتی های فعال در این حوزه مانند رادان گلس تماس بگیرید ، کمی در مورد پروژه خود بگویید تا آن ها با راهنمایی های لازم بتوانند مقدمات شروع پروژه را برای شما فراهم نمایند. اگر طرحی خاص در ذهن دارید، این تیم با شما همکاری نزدیک می کند تا طرح شما را اجرایی کند. اگر به دنبال الهام یا ایده هستید، به شما کمک خواهند کرد تا گزینه های خود را بررسی کنید و بهترین تصمیم ممکن را برای سبک و نیازهای خود بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه