English

پلیس آگاهی تهران بزرگ:

باند سرقت منزل در جنوب تهران متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت که یکی از اعضای باند سرقت منزل در جنوب غربی استان تهران دستگیر شد.

باند سرقت منزل در جنوب تهران متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی از منزل شهروندان در جنوب غربی استان تهران به روش بالکن روی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی رصدهای اطلاعاتی شبانه روزی انجام شده به دست آوردند یکی از سارقان حرفه ای با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به همراه 2 تن از همدستانش در محل های سرقت حاضر  شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و خودرویی که متهمان با آن به محل های سرقت مراجعه می کردند کشف و توقیف شد.

وی  در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی های ابتدایی منکر حقیقت و هرگونه سرقت شده که پس از ارائه شواهد و مدارک نامبرده لب به اعتراف گشود و به تعداد 5 فقره سرقت با همکاری همدستانش معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی برای کشف سایر جرائم احتمالی و دستگیری سایر متهمان پرونده قرار دارند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه