English

دستگیری داماد و مادر زن سارق در اصفهان / اعتراف متهمان به ۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری داماد و مادر زن سارق که اقدام به سرقت از منازل شهروندان اصفهانی میکردند خبرداد.

دستگیری داماد و مادر زن سارق در اصفهان / اعتراف متهمان به 9 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد مشابه در یکی از م ناطق شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری 20 اصفهان با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی 2 سارق را که رابطه خویشاوندی داماد و مادر زن با یکدیگر داشتند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده تا کنون به 9 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرده که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پیشگیرانه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه