English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان هشدار داد:

شگرد جدید سارقان منازل تحت پوشش ماموران بهداشت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص سوءاستفاده سارقان از عنوان ماموران بهداشت برای سرقت از منازل مردم هشدار داد.

شگرد جدید سارقان منازل تحت پوشش ماموران بهداشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: اخیراً با گزارش هایی مواجه بودیم مبنی بر اینکه سارقان با معرفی خود به عنوان ماموران بهداشت مردم را فریب داده و به این بهانه وارد منزل انها می شدند و اقدام به سرقت اموالشان می کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات هوشمندانه و خاص پلیسی برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار جدی پلیس قرار دارد و این افراد به زودی دستگیر و به مجازات اعمال مجرمانه خود خواهند رسید ، افزود: به شهروندان هشدار می دهیم که فریب این افراد را نخورده و از باز کردن درب و راه دادن آنها به داخل منزل خودداری کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بهداشت دارای کاور مخصوص و کارت شناسایی و فرم های مربوطه از اداره بهداشت هستند، تصریح کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم و مقابله با سارقان می بایست از کسانی که ادعا می کنند مامور بهداشت و یا هر سازمان و نهاد دیگری هستند کارت شناسایی مطالبه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده این افراد بلافاصله با پلیس تماس گرفته و مشخصات ظاهری این افراد را اعلام کنند تا در اسرع وقت با این مجرمان برخورد و از ارتکاب جرایم دیگر توسط آنان جلوگیری به عمل آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه