English

انهدام باند سارقان منزل در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 3 سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال در نتیجه بازرسی از منزل متهمان خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی، اظهارداشت: در پی وقوع سرقت منزل در قم، موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قم قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه ماموران کلانتری 25 بلوار 15 خرداد، با انجام تحقیقات پلیسی 3 نفر را در این رابطه شناسایی و متهمان را در طی عملیاتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس با هماهنگی مقام قضائی استان منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفته و 12 تخته فرش دستبافت و 2 دستگاه تلویزیون مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات و در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متاسفانه علی رغم هشدارهای مکرر مبنی بر عدم نگهداشت اموال با ارزش در منزل باز شاهد نگهداری اینگونه موارد در منازل هستیم از مردم خواست، حتماً برای منازل خود از دوربین های مداربسته و قفل های استاندارد استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    دستگیری سارقین اهمیت چندانی نداره چون نه تنها الان دیگه پول، طلا و ارز سرقت میکند که فوری خرج میشه و چیزی برای برگردوندن ندارند بلکه مشکلات روحی روانی ناشی از ورود سارقین را هرگز نمیتونید جبران کنید، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ بهانه و اما و اگری قابل باز یا تخریب کردن نیست و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی نتونه وارد بشه

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه