English

سارقان خشن تاکسی‌های اینترنتی در جنوب تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سارقان خشن جاده بهشت زهرا (س) دستگیر شدند.

سارقان خشن تاکسی‌های اینترنتی در جنوب تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: چندی قبل مرد جوانی که راننده تاکسی اینترنتی بود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و به کارآگاهان اعلام کرد که  سه نفر را به عنوان مسافر به مقصد بهشت زهرا (س) سوار کرده و در مسیر بوده که مردان جوان با تهدید چاقو پنج میلیون ریال پول و تلفن‌همراهش را به سرقت برده و پس از ضرب و جرح او متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند  و متوجه شدند متهمان اتباع کشورهای همسایه هستند  که به ایران آمده و دست به اعمال مجرمانه‌ زده‌اند. کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی و  با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات‌ پلیسی بازداشت کردند.

وی افزود:  متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده‌های خودروهای عبوری و تاکسی اینترنتی به مقصد بهشت زهرا (س) اعتراف کردند که مال باختگان در مواجه حضوری موفق به شناسایی آنها  شدند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه