English

فرمانده یگان امداد تهران:

سارقان محتویات خودرو در پایتخت دستگیر شدند

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ گفت: ۲ سارق محتویات و لوازم خودرو دستگیر و تعدادی ضبط و باند از آنان کشف شد.

سارقان محتویات خودرو در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سلمان آدینه‌وند گفت: با توجه به سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات خودرو در سطح شهر نیروهای یگان امداد به جهت رسیدگی به موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم‌های مختلف گشت انتظامی یگان امداد قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: گشت زنی‌های انتظامی ادامه تا اینکه روز گذشته مأموران به یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین در موقعیت خیابان "نازی آباد" تهران مشکوک شده که پس از متوقف نمودن موتورسیکلت و بررسی بیشتر تعدادی ضبط و باند به همراه مدارک خودرو از آنها کشف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران در ادامه گفت: با توجه به اینکه متهمان پاسخ درستی به سوالات مأموران نمی‌دادند به سرقتی بودن این اموال اعتراف و هر ۲ متهم برای پی جوئی های انتظامی در اختیار کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفتند.

 

کشف ۸۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و توقیفی

همچنین سردار سلمان آدینه‌وند گفت: روز گذشته مأموران گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران، در پی گشت زنی‌های هدفمند خود در سطح شهر تهران توانستند، پس از استعلام تعداد ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ۶۷ دستگاه خودرو تحت تعقیب را توقیف کنند.

وی افزود: نیروهای یگان امداد فاتب متشکل از واحدهای گشت موتورسوار و خودرویی با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر در برقراری امنیت کلانشهر تهران نقش بسزایی داشتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تردد وسیله‌های نقلیه مشکوک از قبیل فاقد پلاک انتظامی، مخدوش بودن پلاک حتماً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه