English

هشدار پلیس در پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع جرایم بویژه سرقت موتورسیکلت گفت: راکبان موتورسیکلت، وسیله نقلیه خود را با قفل و زنجیر مناسب در پارکینگ های مخصوص پارک و از رها کردن آن درکنار خیابان خودداری کنند.

هشدار پلیس در پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مرادحسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم در گفت و گویی، اظهار داشت: راکبان موتورسیکلت از متوقف کردن وسیله نقلیه خود در اماکن عمومی، حاشیه خیابان‌ها و مقابل منازل خودداری و در شرایط اضطراری آن را به افراد مطمئن بسپارند.

وی گفت: راکبان موتورسیکلت حتماً وسیله‌ی نقلیه‌ خود را با قفل و زنجیر مناسب در پارکینگ‌ های مخصوص پارک و از رها کردن آن درکنار خیابان خودداری کنند.

سرهنگ جعفرریان تاکید کرد: مالکان موتورسیکلت در زمان پارک آن در حیاط یا پارکینگ منزل نیز آن را به شیئی محکم و ثابت قفل و زنجیر کنند و از پارک کردن آن در محیط‌های خلوت و تاریک که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند، خودداری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان از خرید موتورسیکلت ‌بدون انتقال سند در دفاتر رسمی یا به اصطلا‌ح سوئیچی خودداری کنند و به هیچ وجه موتورهای قولنامه‌ای و فاقد پلا‌ک را خریداری نکنند و در هنگام خرید، شماره‌ موتور و شاسی آن با اسناد مالکیت را مطابقت داده و از مخدوش نبودن اسناد اطمینان حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه