English

پلیس آگاهی:

دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.

دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در اتوبان آزادگان در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید با ۲ سرنشین زن و مرد مشکوک شدند و اقدامات پلیسی را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، ماشین پراید از محله ستارخان به سرقت رفته و سرنشینان این وسیله نقلیه سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان دستور توقف خودرو را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده خودروی پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و به خودروهای عبوری شهروندان آسیب وارد کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند و سپس با اجرای طرح مهار در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف و متهمان را بازداشت کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت پراید در محله ستارخان و چند فقره سرقت دیگر در غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه