English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در آخر هفته

مدیر کل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب و شرق فارس رشد ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌ شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در آخر هفته

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طبق تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب و شرق فارس و طی روز جمعه (۵ مهر) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی زاگرس در کهگیلویه و بویر احمد رشد ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه شرق تنگه هرمز و دریای عمان نیز در این مدت مواج است، تصریح کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مهر) بارش باران و کاهش نسبی دما در سواحل خزر رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ مهر) صاف همراه با وزش باد و در بعد ازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۵ مهر) صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه