English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیر کل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعد ازظهر فردا و پس فردا برای شمال استان‌ های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف باران انتظار می‌ رود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز (۳ شهریور) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش پراکنده باران و برای شرق هرمزگان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر فردا و پس فردا (۴ و ۵ شهریور) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد ازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه (۶ و ۷ شهریور) با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روز پنجشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق وجود دارد.

به گفته وظیفه از امروز تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از فردا (۴ شهریور) تا پایان هفته دمای در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۵ شهریور) نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۵ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی