English

کدام مناطق تهران کم‌ترین تولید پسماند را داشتند؟

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره مناطقی که کم ترین میزان تولید پسماند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ را داشته‌اند گفت: مناطق ۹ و ۲۲ با تولید ۳۳۰ تن زباله در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ کم‌ترین تولید پسماند را داشته‌اند.

کدام مناطق تهران کم‌ترین تولید پسماند را داشتند؟

به گزارش خبرگزاری موج، رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه میزان پسماند تولید شده در سه ماه ابتدایی سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۲۵ تن بوده است، اظهار کرد: آمارها حاکی از این است که در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ شاهد کاهش تولید پسماند در پایتخت بوده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص اینکه در سه ماهه ابتدایی امسال ۱۵ هزار و ۵۸۸ تن پسماند در پایتخت تولید شده است، گفت: در مقایسه سه ماه اول سال ۹۷ با سه ماه ابتدایی سال ۹۸ شاهد کاهش ۱.۳۴ درصدی پسماند در پایتخت بوده‌ایم.

وی با اشاره به مناطقی که بیشترین تولید پسماند را در بین مناطق ۲۲ گانه داشته‌اند، افزود: منطقه ۴ با تولید هزار و ۶۰۰ تن در سه ماه اول سال ۹۸ بیشترین تولید پسماند را داشته است.

عبدلی درباره مناطقی که کم ترین میزان تولید پسماند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مناطق ۹ و ۲۲ با تولید ۳۳۰ تن زباله در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ کم‌ترین تولید پسماند را داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه