English

الهام فخاری:

شهرداری درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح دهد

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به چندجانبه بودن پیامدهای اجتماعی و ضرورت‌های سلامت شهری لازم است شهرداری در خصوص عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح ارائه دهد.

شهرداری درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح دهد

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری ، عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: به شهرداری تهران متذکر می‌شود که بازنگری و بهبود مدیریت پسماند که از جمله مسأله‌های کلیدی مدیریت شهری ابرکلانشهر تهران به شمار می‌رود، اقدام کنند چرا که این مسأله همچنان دچار توقف و تعلیق است.

وی افزود: وضعیت پسماند نه تنها مسأله زیست محیطی است بلکه خدماتی و اجتماعی است و بی‌توجهی به اصلاح نظام مدیریت پسماند تهران به وضعیت شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای پایتخت هم آسیب رسانده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نظام مدیریت پسماند هنوز نه در سامانه‌های برخط و پورتال و نه در کسب و کارهای مجازی و نه در فرایند عملیات شهری تحول‌یافته است و سامانه‌های تبلیغاتی و آموزشی نیز در این زمینه ایجاد نشده است. البته فقط در خصوص قیمت‌های فی‌مابین کارفرما (شهرداری و پیمانکاران) اصلاح صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به چندجانبه بودن پیامدهای اجتماعی و ضرورت‌های سلامت شهری لازم است شهرداری در خصوص عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه