English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

شرکت‌های تعاونی استان از ظرفیت بانک توسعه‌ استفاده کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی استان باید از ظرفیت بانک توسعه‌ تعاون بهره لازم را ببرند، گفت: این بانک به‌عنوان تنها بانک تخصصی این بخش، ظرفیت منحصربه‌فرد بخش تعاون به‌شمار می‌رود.

شرکت‌های تعاونی استان از ظرفیت بانک توسعه‌ استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حسین فتحی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان، اظهار کرد: بهبود عملکرد این بانک در ماه‌های اخیر کاملا مشهود است و در حوزه تسهیلات‌ تکلیفی خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است.

وی اظهار کرد: تلاش داریم در راستای حمایت از شرکت‌های تعاونی تامین نیاز و دانش‌بنیان بیش از پیش اقدام کنیم، چراکه زمینه اشتغال فراوانی راایجاد می‌کنند و ارزش‌افزوده بالایی نیز در جامعه دارند.

در ابتدای این دیدار مسعود کردستانی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به بیان گزارشی از فعالیت‌های‌ این بانک پرداخت و گفت: افزایش ۳۰ درصدی سپرده همزمان با افزایش ارائه تسهیلات به مشتریان باعث شده نسبت مصارف به منابع بیش از ۱۲۰ درصد در استان باشد، به عبارتی دیگر، سرعت پرداخت تسهیلات از سرعت ورود منابع پیشی گرفته است.

وی با بیان اینکه تعامل روسای شعب در شهرستان‌ها با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها همواره موردتاکید قرار گرفته، اضافه کرد: بی‌شک دستیابی به سهم ۲۵ درصدی تعاون از اقتصاد کشور در سایه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: از این حیث، تمام شعب این بانک آمادگی دارند تا با ایجاد تعامل و همکاری با شرکت‌های تعاونی، بستر توسعه آن‌ها را رقم زنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه