English

سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل خبرداد؛

فعالیت ۱۰۳ شرکت تعاونی فعال باعضویت ۲۳۹۲ نفر در شهرستان آران و بیدگل

سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۱۰۳ شرکت تعاونی فعال باعضویت ۲۳۹۲ نفر در شهرستان آران و بیدگل خبرداد.

فعالیت ۱۰۳ شرکت تعاونی فعال باعضویت ۲۳۹۲ نفر در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد زواره ضمن تبریک هفته تعاون به مدیران و اعضای شرکتهای تعاونی شهرستان، تعاون را چشمه جوشان اشتغال و کارآفرینی دانست و گفت: از مشارکت شرکت های تعاونی در امور اقتصادی و اجتماعی که منجر به کاهش بیکاری و رشد شاخص های کار و تولید در جامعه می شود تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۳شرکت تعاونی در قالب شرکت های خدماتی، تولیدی، توزیعی ،مصرف ،مسکن، کشاورزی ،تامین نیاز مصرف کنندگان،حمل و نقل و ....در شهرستان آران و بیدگل با اشتغالزایی ۲۲۰۰ نفر مشغول فعالیت می باشند .

زواره به حضور تعاونی های ملی و فراستانی در این شهرستان اشاره و خاطرنشان ساخت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در امرتشکیل ،نظارت ،آموزش ، حسابرسی و رفع اختلافات احتمالی در این حوزه فعالیت مستمر دارد.

سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل رویکرد دولت مردمی را توجه به شرکتهای تعاونی دانسته و بر عزم و اراده دولت و مسولین در حمایت از شرکت‌های مذکور اشاره نمودند.

در ادامه زواره به تشریح برنامه های هفته تعاون از جمله دیدار معاونت تعاون اداره کل متبوع با همکاران این حوزه در شهرستان ،غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه محترم ، تقدیر از تعاونی های برتر، بازدید از شرکت های تعاونی ، دیدار با فرماندار و...اشاره نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه