English

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل خبرداد؛

اعزام ۲۰۰ نفر دانش آموزان بسیجی به اردوی راهیان‌نور

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای بهمن ماه تابحال ۴ دستگاه اتوبوس به تعداد ۲۰۰نفرازدانش آموزان بسیجی دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شد .

اعزام ۲۰۰ نفر دانش آموزان بسیجی به اردوی راهیان‌نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرگرد پاسدار حسین حسن زاده درباره اردوی دانش‌آموزی راهیان نور اظهار کرد: تابحال ۴دستگاه اتوبوس از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان به تعداد۲۰۰نفربه اردوها اعزام شدند.

وی افزود: علاوه بر شرایط اعزام حضوری برای اردوی راهیان نور تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان به‌صورت مجازی در اردوی راهیان نور به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اندیشیده شده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان دفاع مقدس، امروز به یک میعادگاه بزرگ فرهنگی-تربیتی تبدیل شده است، اضافه کرد: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه‌گذاری، ترویج و تبلیغ درست مولفه‌های تاثیرگذار و فرهنگ‌ساز تاریخ است.

حسن زاده با اشاره به اینکه هر سال بزرگترین عملیات فرهنگی کشور با حضور میلیون‌ها نفر از زائران و عاشقان شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: راهیان نور در سال‌های پس از دفاع مقدس با هدف آشنایی دانش آموزان با فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان آن دوران و درک بهتر جانفشانی شهدا و رزمندگان در دفاع از کشور و اسلام پایه‌گذاری شده

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد:مرحله بعد اعزام راهیان نور از ۱۰اردیبهشت۱۴۰۲ با بازدید از مناطق غرب کشور خواهدبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه