English

فرمانده پلیس راه مازندران خبر داد:

اجرای محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 22 خرداد تا شنبه 25 خرداد در جاده های مازندران اعمال می شود.

اجرای محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:این محدودیت ها در محورهای کرج – چالوس ، هراز  و سوادکوه اجرا می شود.

وی ادامه داد : تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 خرداد تا ساعت 6 روز شنبه 25 خرداد از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد اما تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی تصریح کرد : در محور کندوان  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 24 خرداد  تا ساعت2 بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه24 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 25 خرداد  از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران بیان داشت:  در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع بوده و در  محور هراز :نیز  تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

وی در پایان گفت : تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 22 خرداد  و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه  23 و 24 خرداد از محور هراز ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه