English

عید غدیر را ارج بنهیم/ پویش "من مبشر غدیرم "در شهر یزد برگزار می شود

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه های مناسبتی عید غدیر در یزد به جشن های محله ای و منطقه ای در شهر یزد اشاره کرد و گفت: جشن ویژه سادات نیز برگزار می شود.

عید غدیر را ارج بنهیم/ پویش "من مبشر غدیرم "در شهر یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد،  حجت الاسلام مجتبی صداقت رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری ویژه عید غدیر به عنوان مسئول ستاد مبشر شهرداری یزد، گفت: پویش من مبشر غدیرم از عید قربان اعلام می شود و مردم عکس تمام فعالیت های غدیر را می توانند ارسال کنند و جوایز پنج کمک هزینه ۵ میلیونی برای سفر به کربلا و ۱۵ کمک هزینه ۳ میلیونی برای سفر به مشهد مقدس تدارک دیده شده است.

صداقت در ادامه درباره جشن های محله ای غدیر و حمایت شهرداری بیان کرد: حمایت از جشن های محلی و مردمی هرساله انجام می شود که تاکنون بیش از ۱۲۰ متقاضی داشتیم و برنامه داریم ۲۰۰ جشن و ایستگاه مبشر غدیر در هر انجام شود و شهرداری حمایت مالی برای بانیان خواهد داشت.

وی اظهارداشت: در ۸ تیرماه جشن های مناسبتی قربان تا غدیر شروع می شود، جشن بزرگ ازدواج را با همکاری شبکه فعالان ازدواج در باغ دولت آباد خواهیم داشت که تاکنون ۱۱۰ زوج برای حضور در این جشنواره نام نویسی کردند.

صداقت عنوان کرد: برنامه مثبت خانواده هر هفته پنجشنبه و جمعه ها به نوبت در پارک های سطح شهر شامل ابربازی ها اجرا می شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه برنامه های جشن قربان تا غدیر گفت: ۱۰ تیرماه در میدان امیرچقماق جشن کودکان به نام جشن بچه های بابا حیدر را خواهیم داشت و ۱۱ تیرماه شب شعر غدیر همچنین در کنار جشن های محله ای جشن های منطقه ای را برگزار می کنیم و اختتامیه المپیاد ورزشی را ۱۳ تیرماه نیز خواهیم داشت.

صداقت افزود: جشن بزرگ سادات در ۱۵ تیر ماه و شب عید غدیر برگزار می شود همچنین به مناسبت عید غدیر پویش نصب پرچم اجرا می شود و بر این اساس نصب پرچم جمهوری اسلامی در سر در منازل با پایه فلزی بر اساس تقاضای مردم نصب خواهد شد.

وی افزود: این پرچم نماد شیفتگان اهل بیت و نظام مقدس انقلاب اسلامی است و پویش نصب پرچم برای اولین سال انجام می شود که تاکنون هم ۲۰ هزار نفر متقاضی پرچم ثبت نام داشتند.

وی گفت: توان اجرایی ما تا همین تعداد است ولی به دلیل استقبال مردم در سایر مناسبت ها مانند محرم این پویش نصب پرچم را ادامه دهیم.

صداقت در ادامه به برگزاری خطبه خوانی، روایت گری و مسابقات قرآنی به مناسبت عید غدیر اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم با برنامه های متنوع، عید غدیر را در محلات و تمام نقاط شهر یزد بگستراند و حمایت کنیم.

گفتنی است: پویش رسانه ای من مبشر غدیرم توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آغاز به کار کرد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر