English

اَبَـــربازی‌ها سازنده خاطرات متفاوت برای مسافران و میهمانان یزد

اجرای ویژه برنامه ابربازی‌ها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز ۱۴۰۲ انجام شد.

اَبَـــربازی‌ها سازنده خاطرات متفاوت برای مسافران و میهمانان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهدی خضری رئیس اداره ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در رابطه با اجرای ویژه برنامه ابربازی‌ها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهارداشت: امسال ابَربازی‌ها برای اولین بار توسط سازمان به اجرا درآمد که با استقبال فوق‌العاده پرشور مردم همراه شد.

رئیس اداره ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: ابربازی‌ها که یک فعالیت گروهی، ورزشی و تفریحی جذاب بود با استقبال فوق‌العاده خانواده‌های یزدی، کودکان، نوجوانان و مسافران نوروزی همراه شد و اَبَـــربازی‌ها توانستند خاطراتی متفاوتی و به یادماندنی را برای خانواده‌های یزدی با فرزندانشان رقم بزنند.

خضری تصریح کرد: در هیاهوی امروز شهرنشینی‌ها و دغدغه‌های زندگی، بسیاری از والدین از برقراری ارتباط سازنده با کودکانشان غافل هستند که در این مسئله بازی‌های گروهی خانوادگی گام موثری برای شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های کودکان محسوب می‌شود، قطعا این ارتباط صمیمانه و رقابت سالم کودکان را برای زندگی آینده آماده تر کند.

وی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در همین راستا به منظور بهره‌برداری بیشتر از اوقات فراغت و تعطیلات نوروزی ابربازی‌ها را اجرا نمود تا بتواند محیط شاد و جذابی را با بازی کردن برای خانواده‌های یزد و مسافران نورزی فراهم کند و خوشبختانه با استقبال قابل توجه و فوق‌العاده خانواده‌ها مواجه شد.

خضری تأکید کرد: ابربازی ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده با در کنار هم بازی کردن اعضای خانواده‌ها تدارک دیده شده بود.

وی ادامه داد: نام این بازی ها که برخی فکری و گروهی هستند شامل ابرمنچ، مارو پله، شطرنج، رابط ۴ کودک، مار دیواری، فصل برداشت، راز غروب آفتاب، برج هانوری، ابر جنگا، ایر هاکی، اعصاب سنج، ابر واکنش، معبر، تعادل، چرخ رونده، لنگر شاد، رابط ۴ بسکتبال سایز ۷، فر بده، فوتبال دستی، اثر دست و پا کودکان است.

خضری یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۲؛ 20 عنوان ابربازی به مدت 12 روز از ساعت 19:30 الی 23 در پارک غدیر و حتی روزهای جمعه از ساعت 15 الی 23 برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی، وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ابربازی‌ها را به صورت رایگان برای مردم تدارک دیده بود و به برندگان بازی‌ها نیز جوایزی اهدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه