English

استقبال پرشور از اَبَربازی‌های نوروزی/ بوستان غدیر و آزادگان یزد میزبان علاقه مندان به ابر بازی ها

بوستان غدیر و آزادگان یزد میزبان علاقه مندان به ابر بازی ها است و ساعات برگزاری این بازی‌ها با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به ساعات ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰ موکول شده است.

استقبال پرشور از اَبَربازی‌های نوروزی/ بوستان غدیر و آزادگان یزد میزبان علاقه مندان به ابر بازی ها

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار اقدام به برپایی مسابقات ابر بازی‌ها به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ در سطح برخی از بوستان های بزرگ شهر کرده که این روزها با استقبال پرشور خانواده‌های یزدی و مسافران نوروزی همراه بوده است.

ابربازی ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده با در کنار هم بازی کردن اعضای خانواده‌ها هم اکنون در بوستان غدیر یزد در حال برگزاری است.

این بازی ها که در ۱۷ نوع بازی مختلف روی میزهای ۹۰ در ۹۰ سانتی‌متری انجام می شود، هم اکنون در بوستان غدیر برقرار است و در صورت استقبال قابل توجه‌تر در روزهای آتی نیز در بوستان آزادگان نیز برگزار شود. 

ساعات برگزاری این بازی‌ها با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به ساعات ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰ موکول شده است.

نام این بازی ها که برخی نوستالژیک و برخی فکری و گروهی هستند شامل ابرمنچ، مارو پله، شطرنج، رابط ۴ کودک، مار دیواری، فصل برداشت، راز غروب آقتاب، برج هانوری، ابر جنگا، ایر هاکی، اعصاب سنج، ابر واکنش، معبر، چرخ رونده، لنگر شاد و غیره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه