English

استقبال رسانه های استان یزد از جشنواره عیدانه رسانه

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از استقبال خوب رسانه های استان یزد از جشنواره عیدانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد.

استقبال رسانه های استان یزد از جشنواره عیدانه رسانه

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  محمد حسین ترکی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری جشنواره عیدانه رسانه گفت: همزمان با ایام نوروز 1402 و اجرای فعالیت های فرهنگی ، هنری و ورزشی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، جشنواره عیدانه رسانه نیز برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره با محورهای گفت و گو، خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری برنامه ریزی شده است که رسانه ها می توانند با پوشش برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرروابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: هدف از اجرای این جشنواره پوشش هرچه بهتر و با کیفیت برنامه های سازمان و همچنین اطلاع رسانی صحیح و به موقع جهت حضور مردم در برنامه های نوروزی در سطح شهر است.

ترکی بیان کرد: ثبت و ماندگاری این اقدامات در رسانه های استانی و کشوری از جمله اهداف دیگر ما است که با حضور و شرکت رسانه ها در این جشنواره به خوبی می توانیم در امر ماندگاری این فعالیت ها گام برداریم.

وی گفت: خوشبختانه شاهد حضور و مشارکت بالای رسانه های استانی و کشوری در این جشنواره بوده ایم و شاهد تهیه گزارش های کیفی و همچنین تهیه اخبار و گزارش های تصویری از برنامه ها در سطح شهر یزد بوده ایم.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ایام ماه مبارک رمضان، این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد که رسانه ها می توانند با تولید آثار خود و ارسال لینک اخبار به روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: تهیه گزارش از برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سطح شهر، معرفی بافت تاریخی و اماکن مذهبی و گردشگری شهر یزد، معرفی آداب و رسوم مردم یزد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله موضوعاتی است که رسانه ها می توانند با تهیه اخبار و گزارش های تولیدی در این جشنواره شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر