English

رییس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد؛

رونق راه های هوایی برای توسعه صنعت گردشگری در یزد/ شروع پرواز های داخلی یزد ایر از مهر ماه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا مطرح کرد: یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست داخلی و خارجی در یزد، پرواز های هوایی است که با همت استاندار و مسئولان این امر در یزد رونق گرفت.

رونق راه های هوایی برای توسعه صنعت گردشگری در یزد/ شروع پرواز های داخلی یزد ایر از مهر ماه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سال های اخیر با ثبت میراث جهانی، استان یزد یک شهر گردشگری و  توریستی معرفی شد و با جهانی شدن یزد، زیر ساخت های صنعت گردشگری که باید همزمان با ثبت جهانی یزد اتفاق می افتاد به آن توجهی نشد از جمله در بحث حمل و نقل و ورود و خروج گردشگران به استان یزد، به ویژه در خصوص پرواز های هوایی اقدام قابل توجهی صورت نگرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: خوشبختانه در یک سال اخیر که از مدیریت استاندار کنونی یزد میگذرد، بحث گردشگری و زیر ساخت های آن از جمله پرواز های هوایی مورد توجه قرار گرفته است.

سیفی گفت: ایجاد شرکت پرواز های یزد ایر در استان، یکی از اقدامات قابل توجه در این زمینه است و این شرکت هواپیمایی با حجم سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد تومن تا پایان امسال با خرید هواپیما های مورد نظر راه اندازی میشود.

وی تصریح کرد: شروع پرواز های داخلی یزد ایر از مهر ماه آغاز و با تکمیل ظرفیت هواپیمایی، پرواز های خارجی نیز انجام میشود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: برای رشد گردشگری علاوه بر پرواز هواپیمایی، افزایش سرویس های راه آهن نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

سیفی ادامه داد: خوشبختانه سرویس ویژه قطار تهران-یزد و بالعکس به سیستم ریلی استان اضافه شده است اما به دلیل توریستی بودن یزد ، سرویس های راه آهن باید به تعداد بیشتری، افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی