English

واگذاری ۱۲۰۰ هکتار از زمین های کوه کاسه به شهرداری یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در سخنانی پیش از دستور جلسه‌ی شورای اسلامی شهر از واگذاری 1200 هکتار از زمینهای کوه کاسه واقع در حوالی منطقه کاریز بوم کوثربه شهرداری خبر داد.

واگذاری ۱۲۰۰ هکتار از زمین های کوه کاسه به شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عزیز اله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تصویب این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و حمایت استاندار و رأی اعضای این شورا قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مراحل قانونی‌ این واگذاری نیز از سوی شهرداری با جدیت دنبال شود.

وی به موضوع اختصاص زمین به صنایع چوب و مبل یزد اشاره و عنوان کرد: این زمین قبلاً از سوی شهرداری برای تاسیسات شهری واگذار شده بود و سالها در تصرف شهرداری بوده و از آن بهره برداری می شده ولی بعدها که در شورای پنجم مقرر می‎شود که به صنایع چوب واگذار شود، مشخص می‎شود که قرارداد زمین نیاز به تمدید دارد که شهرداری باید اقدام می‌کرده است.

سیفی ادامه داد: در همین راستا نیز مزایده انجام شده در این رابطه از سوی دستگاه‌های نظارتی باطل شده و چند ماهی است که مراحل واگذاری مجدد به شهرداری انجام شده است لذا نظر به این که در مصوبات استانداری و سایر بخشهای مربوطه زمین مذکور برای واگذاری به صنایع چوب و مبل درنظر گرفته شده است، استدعا داریم موضوع از سوی شهرداری دنبال شود و ضمن دریافت هزینه‌های آماده‌سازی و حقوق شهرداری به متقاضیان این بخش واگذار شود.

ریس شورای اسلامی شهر یزد این اقدام را موثر در جمع آوری واحدهای زیادی از سطح شهر و شکل گیری مجموعه‌ای منسجم از صنایع چوب و مبل دانست و گفت: امیدواریم با توجه به مصوبه‌ای که در این خصوص در استانداری بدان اشاره شده و با اقدام سریع شهرداری در این رابطه، تا خردادماه تحقق این مهم را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر