English

عزیز الله سیفی؛

اشتغال بر محور کارگری یکی از محورهای اصلی توسعه است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور منوط به حل مشکلات شغلی کارگران است.

اشتغال بر محور کارگری یکی از محورهای اصلی توسعه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با تشکل های کارگری استان یزد، گفت: اهمیت نقش کارگر در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و بیش از ۹ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر محور اقتصادی انتخاب می کنند که گواه بر همین مطلب است.

وی گفت: اشتغال بر محور کارگری یکی از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی است و از همین رو تمامی سیاستمداران، اقتصاددانان و صاحب نظرانی که طالب پیشرفت باشند اهتمام ویژه به نقش کارگران خواهند داشت.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد امسال نیز که شعار سال بر اساس تولید، اشتغال و اقتصاد دانش بنیان است نکته مهم آن بر پایه توجه به کار و کارگر است.

,وی گفت: در واقع در تمامی حوزه ها اهمیت نقش کارگر غیر قابل انکار بوده و لذا مقام معظم رهبری ، روسای جمهور و مقامات استانی نیز به آن توجه دارند.

سیفی گفت: بنابراین در صورت اهتمام به نقش کارگران و تامین امنیت شغلی آنان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نیز برطرف می شود.

گفت: در حقیقت، سیاست های نسنجیده منجر به ایجاد مشکلاتی می شود مانند مشکلاتی که شرکت های خدماتی و تامین کار به لحاظ امنیت شغلی ایجاد نمودند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد امیدواریم برگزاری این جلسات مثمر ثمر بوده و روزی کارگران به مقام شایسته خود دست یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه