English

عزیزالله سیفی؛

مجتمع سیتی سنتر پیش از بهره برداری پارکینگ خود را تامین کند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته با مجتمع تجاری سیتی سنتر در ارتباط با تامین پارکینگ به متراژ دو هزار و 750 متر گفت: تمامی مجتمع های تجاری باید میزان پارکینگ در نظر گرفته شده و مورد نیاز خود را تکمیل کنند.

مجتمع سیتی سنتر پیش از بهره برداری پارکینگ خود را تامین کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت تامین پارکینگ توسط مجتمع های تجاری گفت: مجتمع سیتی سنتر پیش از بهره برداری پارکینگ خود را تامین کند.

عزیزالله سیفی در نشست کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته با مجتمع تجاری سیتی سنتر در ارتباط با تامین پارکینگ به متراژ دو هزار و 750 متر گفت: تمامی مجتمع های تجاری باید میزان پارکینگ در نظر گرفته شده و مورد نیاز خود را تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با پارکینگ مجتمع سیتی سنتر یزد هم از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد تاکید شده که حتما این مجتمع تجاری باید پیش از بهره برداری پارکینگ خود را آماده کرده باشد و به محض بهره برداری پارکینگ ها هم قابل استفاده باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از صحبت های خود در ارتباط با موضوعات کشتارگاه یزد گفت: جلسه ای در محل کشتارگاه برگزار شد و چند مشکل اصلی که شهرداری در ارتباط با این مجموعه داشت مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات خوبی در ارتباط با آن اخذ شد.

وی تصریح کرد: در ارتباط با ادامه کار و روند فعالیت کشتارگاه هم مباحثی مطرح شد و با توجه به پیگیری های استاندار محترم،‌ مقرر شد که بررسی های لازم انجام و کار دنبال شود و در حال حاضر کشتارگاه در حال ادامه روند طبیعی خود است.

سیفی بیان کرد: ثبت سهام شهرداری یکی از مشکلاتی بود که در سالهای گذشته وجود داشت و خوشبختانه با دستور استاندار و پیگیری شهرداری و سازمان ثبت حل شده مراحل آن درحال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر