English

ضرورت افزایش نظارت شهرداری یزد بر صحت اجرای پروژه ها

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تمام هزینه های اصلاح بوستان کوچه بیوک توسط پیمانکار پرداخت می شود از شهردار یزد خواست نظارت شهرداری بر صحت اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.

ضرورت افزایش نظارت شهرداری یزد بر صحت اجرای پروژه ها

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به توضیحات ارائه شده در اراتباط با تخلف پیمانکار در پروژه پارک کوچه بیوک اظهار داشت: با وجود اینکه در ایجاد مخزن آب پارک و کنده کاری که در پیاده رو انجام شده هیچ پولی از سوی مردم و شهردرای نباید پرداخت شود و تمام هزینه ها توسط پیمانکار پرداخت می شود موضوعی است که عموم مردم از آن اطلاعی ندارند و همه از این دوباره کاری گلایه مند هستند و شهرداری را مقصر می دانند.

وی تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که ناظران ما باید در روند اجرای کار به صورت دقیق بر صحت اجرای کار دقت نظر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند هر پروژه ای پس از آنکه به پایان رسید با هیچگونه عملیات عمرانی و کنده کاری جدید روبرو نشود و این انتظار هم کاملا به جا و شایسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه