English

تجلیل از مجید بهارستانی شهردار میبد

اعضای شورای شهر میبد از زحمات و تلاش های مهندس بهارستانی در پیشبرد برنامه های در حال اجرا تقدیر کردند.

تجلیل از مجید بهارستانی شهردار میبد

به گزارش خبرگزار موج یزد، به مناسبت روز شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر میبد با حضور در دفتر کار شهردار شهر جهانی میبد از زحمات و تلاش های مجید بهارستانی شهردار میبد تجلیل کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری، خدمت کردن به شهروندان را خدمتی مقدس خواند و افزود: سالروز شهادت شهید بزرگوار، شهید باکری فقط یک روز و یک نام نیست بلکه یادآور منش، روش و رفتار این شهید در عرصه خدمت است که بایستی در وجود تمام خدمتگزاران نهادینه شود.

فیاضی بیان کرد: شهید باکری‌ها رفتند تا امنیت را تامین کنند و خدمتگذاران کنونی و شاید به زبان ساده‌تر باکری‌های امروز قدم در راه آسایش و آرامش مردم بردارند. تا مردم بتوانند زندگی دینی و ایمانی خود را در جامعه و فضایی مناسب داشته باشند. 

 وی از زحمات و تلاش های مهندس بهارستانی در پیشبرد برنامه های در حال اجرا تقدیر نمود و تصریح کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۱ شاهد شتاب بیشتری در اجرای پروژه ها به منظور خدمت‌رسانی شایسته‌تر به همشهریان باشیم، شهروندان انتظار معجزه ندارند ولی خدمت صادقانه و مخلصانه کمترین هدیه‌ای است که مجموعه شهرداری می ‌‌تواند با مدیریت شما انشاالله برای مردم به ارمغان بیاورد. در این زمینه ما حامی مجموعه شهرداری بوده و خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر