English

تمثال شهدای مسیر اصلی شهر میبد اصلاح و بازسازی شدند

شهردار میبد در پی بازسازی تمثال شهدا در شهر میبد، افزود: باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

تمثال شهدای مسیر اصلی شهر میبد اصلاح و بازسازی شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد ضمن تأکید بر اهمیت حفظ حرمت و جایگاه شهدا در جامعه عنوان کرد: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش های الهی شهدا که در عرصه‌های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند حرکت کنیم.

مجید بهارستانی با اشاره بر اهمیت موضوع زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست افزود: باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

شهردار میبد در خصوص تعمیر تمثال شهدای میبد گفت: باتاکید رئیس شورای اسلامی شهر میبد مبنی بر ضرورت تسریع در بازسازی تمثال شهدای میبد در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تعمیر تمثال شهدا که در مسیر اصلی شهر قرار دارد و در اثر بارندگی‌ها، بادهای فصلی و نفوذ آب و تابش نور آفتاب مخدوش و مستهلک شدند، در دستور کار قرار گرفت.

بهارستانی همچنین افزود: قبل از مسئولیت بنده نیز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد در دوره پنجم نیز درخصوص جمع آوری لاله های بلوار سنتو به دلیل مخدوش بودن تصاویر و نصب تصاویر شهدا بر روی سازه های جدید طرح هایی نیز آماده نموده بودند که باتوجه به درخواست های مطرح شده مقرر شد همین لاله‌های بازسازی و تعمیر و مجددا در این مسیر نصب گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جمع‌آوری سازه‌های بلوار سنتو در حال انجام است که به زودی تعمیر و نصب مجدد آن‌ها انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر