English

به همت شهرداری میبد در روز درختکاری؛

۵۷ اصله نهال نخل خرما و بیش از ۵۰ نهال زیتون در میبد کاشته شد

به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و تقارن آن با میلاد امام حسین (ع) 57 اصله نهال نخل خرما و بیش از 50 نهال زیتون توسط مجموعه مدیریت شهری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان غرس شد.

57 اصله نهال نخل خرما و بیش از 50 نهال زیتون در میبد کاشته شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و تقارن آن با میلاد امام حسین (ع) 57 اصله نهال نخل خرما و بیش از 50 نهال زیتون توسط مجموعه مدیریت شهری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان غرس شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و تقارن آن با میلاد امام  حسین (ع) 57 اصله نهال نخل خرما و بیش از 50 نهال زیتون توسط مجموعه مدیریت شهری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان غرس شد.

بهارستانی شهردار میبد در این برنامه به مشکلات آلودگی میبد اشاره و کاشت نهال های مثمر را ضروری دانست و افزود: با توجه به کمبود آب و مشکلات زیست محیطی می توانیم با برنامه ریزی اصولی در راستای کاشت نهال های مثمر و کم آبخواه شاهد بهبود و استمرار زیبایی و سرسبزی در سطح شهر و محلات باشیم و شهروندان از این نعمت استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد در برنامه روز درختکاری گفت: امروز احداث فضاهای سبز در شهرها بسیار حائز اهمیت می باشد ولی نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ سازی و تعامل شهروندان است.

غرس نهال در میبد

میبد

میبد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر