English

به مناسبت ۱۰ آذرماه و روز مجلس؛

پیام تبریک شهردار و رییس شورای شهر میبد به نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر میبد به مناسبت روز مجلس به نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی صادر شد.

پیام تبریک شهردار و رییس شورای شهر میبد به نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد و جوادفیاضی، رئیس شورای اسلامی شهر میبد در پیامی بیان کردند: دهم آذر ماه همزمان با روز مجلس فرصت مغتنمی پدید آمده است تا یاد و خاطره نمایندگان و کارمندان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم.

بسمه تعالی

دهم آذر ماه همزمان با روز مجلس فرصت مغتنمی پدید آمده است تا یاد و خاطره نمایندگان و کارمندان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم.

جناب آقای دکتر سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، دیده‌ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی همچون حضرتعالی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت، ضمن انجام وظیفه، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می‌ورزید.

اهتمام مستمر و گام‌های استوار و مطمئن حضرتعالی در مسیر پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران بخصوص تعامل سازنده با تمام اقشار مردمی و ارگان‌ها و نهادها در پیشبرد و توسعه شهرستان میبد، بسی شایسته‌ی تقدیر و تشکر است.

اینجانبان ضمن تبریک روز مجلس به حضرتعالی و سایر همکارانتان در بهارستان از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت، سلامت و سعادت، مسالت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر