English

شهردار میبد در دیدار با جانبازان مطرح کرد:

مسئولان برای رفع مشکلات خانواده شهدا همت کنند

مجموعه مدیریت شهری میبد همراه با برزگر جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد با جمعی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس دیدار کردند.

مسئولان برای رفع مشکلات خانواده شهدا همت کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شب گذشته همزمان با میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، مجموعه مدیریت شهری به اتفاق رئیس بنیاد شهید شهرستان و سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد با جمعی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس دیدار کردند.

شهردار میبد در این دیدار به جانفشانی رزمندگان و جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان عزیز بدون هیچ چشمداشت و انتظاری بالاترین سرمایه هر فرد یعنی جان خود را برای این انقلاب و کشور در طبق اخلاص نهادند و در مقابل دشمنان این انقلاب از سرتاسر دنیا ایستادند.

بهارستانی بیان داشت: مسئولین و مدیران شهری، تمام همت و تلاش خود را در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز به کار خواهیم بست تا ما نیز بتوانیم دین خود را به این بزرگواران ادا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد عنوان کرد: اگر استقامت و شجاعت رزمندگان در میدان های دفاع از میهن نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، جانبازان و خانواده معظم شان باشند. این روز بهانه‌ای است تا ما به وظیفه دائم و مکرر خود بار دیگر عمل نماییم و سلامتی همه این عزیزان و توفیق خانواده های محترمشان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

گفتنی است در این دیدارهای جداگانه از جانبازان سرافراز، سردار محمدحسین فیاضی و سردار حسین کارگر و همچنین از خانواده سردار مرحوم حاج حبیب برزگری تقدیر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر