English

گم شدگان کویر دروازه قرآن یزد توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شش نفر از هموطنان که به دلیل نا آشنا بودن با منطقه در کویر دروازه قرآن گم شده بودند، نجات یافتند.

گم شدگان کویر دروازه قرآن یزد توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته پس از اطلاع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان(EOC) مبنی بر گم شدن دو خانواده ( 6 نفر) در کمپ‌های کویر دروازه قرآن یزد بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان به محل اعزام شدند.

او افزود: تیم واکنش سریع هلال احمر استان متشکل از پنج نیرو امدادی با یک دستگاه خودرو امدادی در محل حادثه حضور و عملیات جستجو و نجات را اغاز نمودند.

حسینی با بیان اینکه این افراد به دلیل نا آشنا بودن با منطقه در کویر گم شده بودند و خودرو آنها در کویر گیرافتاده بود، تصریح کرد: نیرو‌های امدادی پس از رسیدن به صحنه حادثه و پس از جستجو، افراد گمشده را پیدا و خودرو آنها را رهاسازی و به مکان امن انتقال دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر