English

معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد اعلام کرد:

یک کشته و ۲۶ مصدوم در حادثه واژگونی نیسان حامل اتباع بیگانه

معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد از واژگونی نیسان در محور مروست ابرکوه که یک فوتی و ۲۶ حادثه دیده در پی داشت، خبر داد.

یک کشته و ۲۶ مصدوم در حادثه واژگونی نیسان حامل اتباع بیگانه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در محور مروست-ابرکوه مبنی بر گزارش واژگونی یک دستگاه نیسان اتباع بیگانه دو تیم از پایکاه امداد و نجات ابرکوه و مروست به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در این حادثه ۲۱ نفر مصدوم و یک نفر فوتی در پی داشت که چهار نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر و مابقی توسط امبولانس اورژانس به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال یافتند.

حسینی عنوان کرد: باتوجه به درخواست بالگرد توسط استان جهت انتقال مصدومین، پرواز انجام شد ومتاسفانه به دلیل مه گرفتگی منطقه وعدم دید کافی ماموریت کنسل شد تا درصورت شرایط جوی مناسب ودید کافی انجام شود.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه نجاتگران هلال احمر یزد در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده امداد‌رسانی هستند، تصریح کرد: شماره تلفن 112 پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو  ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می گردد.

گفتنی است: در این محور افاغنه زیادی با خودروهایی به طور غیرمجاز اقدام به حمل مسافران اتباع خارجی به شهرهای همجوار می کنند که به علت شیب تند سربالایی و سرعت بالا منجر به واژگونی یا تصادف می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه