English

جمعیت هلال احمر یزد خبر داد:

فوت کوهنورد و سنگ نورد ۴۳ ساله یزدی در ارتفاعات اسلامیه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از بروز حادثه در ارتفاعات و کوه های اسلامیه و فوت کوهنورد و سنگ نورد 43 ساله یزدی بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

فوت کوهنورد و سنگ نورد 43 ساله یزدی در ارتفاعات اسلامیه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: با سقوط یک کوهنورد 43 ساله در ارتفاعات و کوههای اسلامیه بلافاصله یک تیم امدادی ( تیم واکنش سریع ) با یک دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پس از رسیدن تیم عملیاتی و نجاتگران به محل حادثه و ارزیابی اولیه مصدوم، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی و تثبیت بر روی بسکت، وی را به پایین ارتفاعات منتقل و جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه مصدوم هنگام سنگ نوردی و بعلت بیرون آمدن ابزار از ارتفاع 30 متری سقوط کرده است بیان داشت: متاسفانه بعلت جراحات شدید وارده علی رغم تلاش نیروهای امدادی در اورژانس فوت میکند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد : محمد حسینی از کوهنوردان و سنگ نوردان پیشکسوت استان و از اعضا و نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر بوده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می‌دهد تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی