English

۳۴ عملیات امداد و نجات هلال احمر یزد در ماه گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 34 مورد حادثه و امدارسانی به 77 نفر حادثه دیده توسط نجاتگران هلال احمر استان در اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

34 عملیات امداد و نجات هلال احمر یزد در ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 34عملیات امداد و نجات در اردیبهشت ماه که شامل  10 عملیات جاده ای، 9 مورد خدمات حضوری، 1 مورد مناسبتی، 2 مورد دریایی و ساحلی، 3 مورد خدمات شهری، 5 مورد سیل و آب گرفتگی و 4 عملیات کوهستان بوده است.

حسینی افزود: طی این عملیات ها 77 نفر دچار حادثه شدند که 27 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 9 نفر در خدمات حضوری، 3 نفر در عملیات دریایی و ساحلی، 3 نفر در خدمات شهری ، 28 نفر در سیل و آب گرفتگی، 7 نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 6 نفر و همچنین توزیع 10 بسته غذایی در میان حادثه دیدگان را در یک ماه گذشته اعلام کرد .

خدمات رسانی 48  تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: 196 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 48  تیم به همراه 21 دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای 2 مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را 19 دقیقه و 36 ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را  1 ساعت و 26 دقیقه و 48 ثانیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان یزد آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

شایان ذکر است: این گزارش ارائه شده  از تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1400 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1400 می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر