English

محمد علی طالبی اعلام کرد:

نقص فنی در سیستم ترمز و وجود لاستیک فرسوده عامل واژگونی اتوبوس سرباز معلم ها در یزد

استاندار یزد در پی تصادف اتوبوس سرباز معلمان گفت: ناآشنایی راننده با منطقه، نقص فنی در سیستم ترمز، وجود لاستیک فرسوده و تعداد زیاد مسافر با وجود شیوع ویروس کرونا را در وقوع این حادثه دخیل عنوان کرد.

نقص فنی در سیستم ترمز و وجود لاستیک فرسوده عامل واژگونی اتوبوس سرباز معلم ها در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور برای بررسی علت واژگونی اتوبوس‌های حامل خبرنگاران در نقده آذربایجان غربی و سرباز معلمان زاهدانی در محور دهشیر به آباده فارس که با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اقدامات انجام شده در استان برای امدادرسانی به مصدومان حادثه را تشریح کرد.

وی گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه در محور دهشیر به فارس که در این حادثه در برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلی پنج نفر کشته و ۳۳ تن  زخمی شدند و گفته شده که حال عمومی پنج نفر از زخمی ها وخیم است، با هماهنگی اورژانس و مراکز درمانی، مصدومان حادثه به سرعت به چهار بیمارستان استان در شهرستان‌های تفت، ابرکوه و  ۲ بیمارستان در مرکز استان منتقل شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه پنج نفر از جمله سرباز معلمان سرنشین اتوبوس، در محل حادثه جان باختند و این مصیبت به جا ماند.

استاندار یزد تاکید کرد که به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، باید یکسری خروجی‌های اضطراری در این مسیر  پیش‌بینی شود.

طالبی، ناآشنایی راننده با منطقه، نقص فنی در سیستم ترمز، وجود لاستیک فرسوده و تعداد زیاد مسافر با وجود شیوع ویروس کرونا را در وقوع این حادثه از جمله عوامل دخیل عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیماتی در این راستا، شاهد کاهش تصادف و ایجاد شرایط بهتر و ایمن‌تر برای مسافرت هموطنان در مناطق مختلف کشور از جمله در استان یزد باشیم.

گفتنی است: اتوبوس حامل «سرباز معلمان» در مسیر جاده استان یزد، دچار سانحه شد؛ قرار بود این سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی، در عرصه تعلیم و تربیت دوران سربازی خود را سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه