English

تیم امدادی هلال احمر یزد جوان گمشده را در کوه های یزد یافتند

جوان گمشده‌ توسط تیم های امدادی هلال احمر یزد در کوه های منطقه کاریزلند پیدا شد.

تیم امدادی هلال احمر یزد جوان گمشده را در کوه های یزد یافتند

به گزارش خبرگزارش موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از روز گذشته خانواده جوانی اعلام کردند که فرزندشان از خانه بیرون و به منطقه کاریزلند رفته و مفقود شده است که با پیگیری و جست‌و‌جوی تیم‌های امدادی هلال احمر استان، امروز بعدازظهر این جوان در کوه های اطراف منطقه کاریزلند ( کوه سفید ) پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از پیدا شدن جوان گمشده که حدود 30 سال دارد، خبر داد و اظهار کرد: از روز گذشته خانواده جوانی به مرکز کنترل و عملیات هلال احمر استان اعلام کردند که فرزندشان از خانه به منطقه کاریزلند رفته و مفقود شده است، طبق فرآیند معمول خود، عملیات جست‌و‌جو را با توجه به اظهارات خانواده مذکور توسط تیم های امدادی هلال احمر آغاز کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: تیم‌ امدادی هلال احمر  جست‌و‌جو را آغاز کردند و مناطقی که حدس می‌زدند که فرد پیاده بتواند آن مسیرها را طی کند، جست‌و‌جو کردند که به علت تاریکی منطقه پس از 7ساعت جستجو عملیات متوقف گردید.

وی ادامه داد: امروز دوشنبه مجدد بنا به درخواست خانواده این جوان تیم های امدادی هلال احمر شامل 8 نفر نیرو امدادی با دو دستگاه خودرو کمک دار امدادی و دو متورسیکلت به همراه نیروهای انتظامات کاریزلند عملیات جستجو را را ادامه دادند، که پس از تلاش 5 ساعته این جوان سالم در کوه های پشت منطقه کاریزلند معروف به ( کوه سفید ) پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.

این مقام مسئول افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر  در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر