English

با کمک تیم واکنش سریع هلال احمر یزد؛

نجات جان ۸ کوهنورد در ارتفاعات کوه ارنان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یک تیم هشت نفره که در ارتفاع های کوه ارنان شهرستان مهریز گیرافتاده بودند با تلاش تیم واکنش سریع هلال احمراستان نجات یافتند.

نجات جان 8 کوهنورد در ارتفاعات کوه ارنان

به گزارش خبرگزاری موج یزد،   سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: ظهر روز گذشته در تماس با سامانه 112 هلال احمر استان، گیرافتادن هشت نفرکوهنورد در ارتفاع های کوه ارنان گزارش شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان متشکل از 5 نفر با تجهیزات لازم با سک دستگاه خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند و عملیات امداد و نجات را آغاز نمودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احر استان یزد گفت: پس از رسیدن نجاتگران هلال احمر به محل حادثه و پیمودن مسیر سخت کوهستان و پس از تلاش 6 ساعته و رسیدن به این تیم کوهنوردی گیرافتاده بوسیله تجهیزات و ست کوهستان آنها را به پایین کوه و محل امن انتقال دادند.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد، این مقام مسئول با اعلام اینکه این عملیات از ساعت 13:20آغاز و تا ساعت 19 ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد تأکید کرد: کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر