English

مسابقات بین المللی یخنوردی برای اولین بار در جزیره کیش برگزار می‌شود

برای اولین بار در تاریخ، جزیره کیش میزبان مسابقات یخنوردی مستر کاپ جهانی خواهد بود.

مسابقات بین المللی یخنوردی برای اولین بار در جزیره کیش برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، در آیین رونمایی از پوستر مسابقات بین المللی یخنوردی (مستر کاپ کیش) که فروردین ماه 1403 در کیش برگزار خواهد شد، رضا زارعی؛ رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، با تقدیر از مجموعه تفریحی پنگوئن کیش، اظهار کرد: دیواره یخی کیش اولین دیواره چهار فصل یخی در جهان است که امکان برگزاری اردوهای تمرینی و مسابقات را در تمام سال دارد. مسابقات هیجان انگیز و مهیج در فضایی سرپوشیده و در مجموعه تفریحی "پنگوئن" برگزار می شود.

 

یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد این مجموعه تفریحی، دیواره یخی است که با ارتفاع ۱۵ متر و با استفاده از ۳۵ تن یخ ساخته شده است. این دیواره یخی تنها دیواره یخی در جهان است که در تمام فصول سال و در طول ۳۶۵ روز سال برای استفاده ورزشکاران آماده است.

احداث این دیواره یخی، ورزشکاران این رشته در جهان را به جزیره کیش جذب کرده است. ورزشکاران یخنورد اکنون می‌توانند در طول سال به مجموعه تفریحی پنگوئن مراجعه کنند و در این دیواره یخی تمرین کنند.

دو هفته قبل از آغاز مسابقات جهانی یخنوردی در کشور سوئیس، اعضای تیم ملی کشورمان به همراه ورزشکارانی از کشور آلمان و لهستانی ، اردوی تدارکاتی خود را در مجموعه تفریحی پنگوئن در جزیره کیش بر پا کردند که در نهایت  دو ورزشکار عضو تیم ملی یخنوردی کششورمان ، آقایان محسن بهشتی و محمدرضا صفدریان ، موفق به کسب مدال نقره و برنز در کشور سوئیس شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه