English

خطیب موقت نماز جمعه کیش بیان کرد؛

پیروزی انقلاب اسلامی ریشه در اسلام ستیزی رژیم پهلوی

حجت الاسلام یوسف پورامام جمعه موقت کیش با اشاره به سیاست‌های مذهب زدایی و مبارزه با دیانتِ رژیم پهلوی، گفت: یکی از انگیزه‌های اصلی انقلاب مردم در بهمن ۵٧ اسلام ستیزی رژیم پهلوی بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ریشه در اسلام ستیزی رژیم پهلوی
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت و استقبال مردم از امام راحل یادآور استقبال مردم صدر اسلام از پیامبر اکرم (ص) بود.

خطیب موقت نماز جمعه کیش به حوادث روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تشریح رشادت‌ها و جان فشانی‌های مردم انقلابی، افزود: ما وظیفه داریم ۲۲ بهمن را به شکل شایسته گرامی بداریم.

وی به حضور و حقوق مستشاران نظامی آمریکایی در کشورمان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در ایران حق توحش می‌گرفتند و این بزرگترین توهین به مردم ایران بود.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: امروز آمریکا با کمک به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است.

وی به فرصت‌های طلایی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان اشاره کرد و گفت: لحظه به لحظه این فرصت‌ها را باید غنیمت شمرد و از آنها بهره برد.

خطیب موقت نماز جمعه کیش با اشاره به اعیاد شعبانیه نیز گفت: الگو برداری از زندگی و سیره امامان معصوم علیهم السلام همواره موجب سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

حجت الاسلام یوسف پور خطاب به مسئولان، لزوم توجه به حسن خلق حضرت امام حسین (ع) را یادآور شد و گفت: پیروی از سیره ایشان موجب خدمت سازنده به مردم می‌شود.

وی به روز پاسدار هم اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های پس از انقلاب همواره پشتیبان کشور بود و دفاع از مظلوم و‌ کمک به ساخت کشور از ویژگی‌های بارز این نهاد انقلابی است.

خطیب موقت نماز جمعه کیش به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: نقش خواص در سعادت یک ملت مهم است و همه تاثیرگذاران باید قدردان خدمات و نعمات انقلاب اسلامی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه