English

امام جمعه کیش:

دهه فجر روز پیروزی نور بر ظلمت است

امام جمعه کیش گفت: انقلاب اسلامی ایران مانند انقلاب رسول الله (ص) در صدر اسلام و مروج فرامین الهی در جامعه اسلامی بود.

دهه فجر روز پیروزی نور بر ظلمت است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این روز‌ها یادآور مجاهدت‌های مردان و زنانی است که مقابل ظلم و استکبار ایستادند و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) خون بر شمشیر پیروز شد.

 وی انقلاب اسلامی ایران را مانند انقلاب رسول الله (ص) در صدر اسلام و مروج فرامین الهی در جامعه اسلامی بود.

امام جمعه کیش، ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی را یادآور شد و افزود: باتوجه به دشمنی ها، فتنه‌ها و کارشکنی‌ها با همت دولت سیزدهم و تلاش دانشمندان، ایران توانست با پرتاب یک موشک، چند ماهواره را همزمان به فضا پرتاب کند و این از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز توفیقات ایران را موجب خشم دشمنان دانست چرا که آنها ایران قوی و متکی به توان جوانان را بر نمی‌تابند و خطاب به دشمنان، گفت: اگر از قدرت ایران عصبانی هستید، باشید و از این عصبانیت بمیرید.

وی خطاب به آمریکایی‌ها هشدار داد: اگر به بهانه حمایت از اسرائیل به جبهه مقاومت فشار بیاورد جبهه‌های جدید برای مقابله با آنها گشوده می‌شود و نمونه اخیر آن هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در اردن بود که پیش از این سابقه نداشت.

امام جمعه کیش از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف قدردانی کرد و گفت: امسال ۶۰۰ نفر در مساجد کیش معتکف شدند و بیشتر آنان نوجوانان و جوانان بودند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز به سفر رئیس جمهور به هرمزگان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در جزیره کیش هم طرح‌های بزرگ ملی برای افتتاح آماده شود و مقامات عالی رتبه کشور برای افتتاح به کیش سفر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه